La piata in America

In America piata propriu zisa , cu tarabe facute special pentru tarani ca in Romania, nu am vazut. Aici vine fiecare cu masa, cu cortul, care cu ce are si se instaleaza in vreo parcare sau in parc . In general organizate in weekend, se  cheama farmer’s market.  Aici is fermieri, nu tarani. Suna mai nobil.

Am facut un filmulet si cineva din Romania a remarcat ca oamenii par foarte relaxati. Probabil ca asa e, eu nu am observat, acum ca ma gandesc realizez ca stresati nu sunt.

Iaca si clipul cu piata fermierilor de la mine din sat, se intampla doar sambata intre 8 si 12:

 

7 gânduri despre „La piata in America

  1. e piata volanta.. din astea mai vazui si in Bucuresti (piata pt o zi, fiecare isi vinde marfa pana la ora x, curata si pleaca).
    Ma uit si imi place ce vad: oamenii isi vand cu drag munca lor. Pare ca pt ritmul lor de viata, asta e moment de relaxare:)

      • si in bucuresti sunt si volante, si piete fixe. Mai dese si mai cunoscute is astea fixe, evident, cele volante le vazui doar toamna, sambata, cand e belsug de roade la piata

Lasă un răspuns

