Mi-am schimbat soneria la telefon

Bai si aude un roman de p-acilea noua mea melodie si zice in scarba ca  „tot din astea romanesti, nu te-ai saturat inca?” Eu nu is disperat dupa o anumita muzica, romaneasca, straine , nu conteaza, important e sa ma gadile in mod placut la ureche. De exemplu la sala pun aia muzica si imi creste bicepsul ascultand Inna si mi se ivesc patratelele abdominale pe muzica  Andrei iar in pauza canta si Antonia.

Ce s-o fi scarbit ala asa la melodia mea nu stiu, va pun si voua mai jos melodia „romaneasca” de care se scarbeste romanu din america:

3 gânduri despre „Mi-am schimbat soneria la telefon

    • ala e u ntampit, da:)
      la sala ruleaza tot felul de melodii, au un mix special nu stiu cine l-a ales, audio+video, pana acum am prins 3 melodii romanesti, andra, antonia si inna. din cate stiu pana acum la sala acolo nu lucreaza romani. de Edward Maya am auzit aici in America, un americanos ce lucra la un teren de hochei cand a auzit ca suntem romani a zis ca el e mare fan Edward Maya, noi ca romani a trebuit sa mergem acasa sa cautam pe google cine e Maya..

Lasă un răspuns

